Idag fikk jeg veldig gode nyheter!

Denne dagen har vært full av oppturer. Store og små.

Picc-linen ble mye mer behagelig etter at hjemmesykepleieren var her og skiftet på den. Enklere å bruke armen. Kan åpne øverste skapdør på kjøkkenet uten at det napper i kateteret som går inn i armen.

Hadde en samtale på telefonen med overlegen på kreftavdelingen på UNN. Jeg har visstnok en gunstig profil. Det vil si at jeg ikke har noe genmutasjoner, som betyr at jeg kan få all type behandlig, men trenger ikke den sterkeste heller. Så HELE verktøykassa er tilgjengelig for meg. Kreften jeg har er ikke så aggressiv som de trudde heller.

I mine ører betyr det at jeg kommer til å bli helt frisk. Det var jo planen uansett, men fikk det liksom bekreftet nå.

Også dukker det altså opp en gedigen pakke i posten idag. Ei som har lest bloggen ville sende meg en garnpakke jeg kunne kose meg med fremover. Jeg ble helt overveldet da jeg åpnet den og det bare sprutet garn ut! Se på denne pakken da! Det er helt fantastisk! Tenk at folk gjør sånt! Hva skal man si liksom……. Tusen millioner takk Vibbedille! Her var det jammen meg mye snacks!

Sjekk alle de godsakene da! Her er det mye kos! 
38 år ung dame som skal vinne over kreften en gang til.
Posts created 60

2 thoughts on “Idag fikk jeg veldig gode nyheter!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top