10 ting jeg vil gjøre før jeg dør.

Jeg har ingen planer om å dø av kreft. Det har satt ting i perspektiv å plutselig bli så alvorlig syk. Det er så mye jeg har unngått å gjøre fordi jeg enten har vært redd, eller ikke hatt troen på meg selv. Fra små til store ting. Nå er jeg ferdig med å være redd. Ferdig med å ikke ha tro på meg selv. Jeg skal klare å slå kreften, og da er det barnemat å klare alt det andre jeg vil.

 

1 – Ta grafisk design utdanning og starte for meg selv. Ikke nødvendigvis på fulltid, men minst 50%.

2 – Lære meg å stå på hode. Har alltid hatt lyst til det, men tenkt at det er for vanskelig, og vært alt for redd.

3 – Dra på telttur alene. Yikes. Jeg er mørkeredd, så er glad jeg bor i Finnmark og kan dra på sommeren!

4 – Løpe halvmaraton. Jepp. Setter ikke lista høyere enn det, for jeg HATER å løpe.

5 – Pusse opp fjøsen vår og lage strikkestue/eget kontor å jobbe fra.

6 – Lære meg å svømme. Er kanskje på tide. Kan forsåvidt svømme litt, men er veldig redd i vann.

7 – Dra på Comic Con i San Diego. Altså, hvor kult hadde ikke det vært??

8 – Publisere dette innlegget. Fysj, det er skummelt. Da har jeg liksom sagt det!

9 – Gifte meg. Ikke med hvem som helst selvfølgelig…..

10 – Lære en ny ting hvert år. Uansett hvor liten eller stor ting. Hvert år vil jeg lære meg noe nytt.

 

Og 11… slutte å være så streng med meg selv. Gjøre det beste jeg kan. Går det ikke så går det ikke. Ikke ta ting så tungt. MEN prøve skikkelig først!

 

 

Visste ikke hvilket bilde jeg skulle legge her, så det ble dette. De 3 første dagene etter at de hadde satt i stenten i svulsten, fikk jeg bare lov til å spise flytende mat. Det lå en halvspist sjokolade igjen på rommet etter at samboer hadde dratt på hotellet for å sove, så jeg klarte ikke la være å sleike litt på den! Var sykt digg…

 

38 år ung dame som skal vinne over kreften en gang til.
Posts created 60

2 thoughts on “10 ting jeg vil gjøre før jeg dør.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top