Den verste beskjeden som kunne komme

Reklame | Spleis

Jeg trudde aldri jeg måtte finne frem denne bloggen igjen. At nå var jeg frisk. I over ett år viste ikke CT-bildene noe som helst. Jeg hadde begynt å føle meg skikkelig lykkelig, ting var på stell igjen.

Så kom beskjeden. 3. mai. Det er spredning. Ny svulst på lever. I tre lymfeknuter. En uspesifikk endring i lungen. Etter å ha snakket med legen leste jeg i journalen. Palliativ behandling, høyst sannsynlig.

En ekstrem beskjed å få. Helt fullstendig uvirkelig. Jeg gråt i 2 dager. Måtte medisinere meg ned.

Men så……. Nei. Dette godtar jeg ikke. Jeg har funnet kjærligheten i mitt liv. Vi har verdens deiligste sønn på 3,5 år, og verdens herligste bonussønn.

Jeg startet umiddelbart å Google. Behandling i utlandet. Hva finnes? Hva kan jeg selv gjøre for å bedre situasjonen?

Jeg la ut ett innlegg på Facebook som på 1,5 dag ble delt over 700 ganger. Det strømmet inn med meldinger om både erfaringer, tips og positive ord og historier.

Min bonussønn sin mamma startet en Spleis for meg. Det er kommet inn overveldende mye på så kort tid.

Behandling i utlandet er dyrt. Dritdyrt for å si det mildt.

Men nå, nå er det bare å trekke pusten og kjempe for harde livet.

Dersom du har en krone eller ti til overs finner du Spleisen her.

 

❤️Marie

 

 

38 år ung dame som skal vinne over kreften en gang til.
Posts created 60

2 thoughts on “Den verste beskjeden som kunne komme

  1. Hei Marie ❤️
    Dette var utrolig trist å høre!! Ønsker deg masse lykke til med behandlinger her hjemme og utlandet, aldri gi opp! Er det liv er det håp og tro kan flytte fjell. Du får sikkert mange tips der ute, jeg har bare noen tanker: rene produkter fra vossabia.no, rent vann fra vivatap.no, spise mer etter pH dietten (skape balanse med mindre syre/mer basisk), arbeide med følelseslivet (boken The journey eller behandling med The Journey terapeut) .. Jeg vet ikke om noe kan hjelpe, men strekker ut en liten hånd om hva jeg tror kan hjelpe kroppen med rensing. Vet at noen kreft typer er vanskeligere grunnet genetiske årsaker, men man må jo prøve det man kan prøve uansett for å kjempe. Ønsker deg alt godt og ber for fine deg og familien ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top