Hvordan sier man takk?

Hvordan takker man mennesker som gjør alt for å redder livet ditt? 

Når man skal vise andre at man setter pris på de, gir man dem gjerne en oppmerksomhet. Sjokolade. Strikker sokker til de. En blomst kanskje. 

Men hvordan takker man mennesker som faktisk redder livet ditt? 

Har tenkt mye på det de siste dagene. Hva skal jeg gjøre for å vise hvor utrolig mye jeg setter pris på alle her på UNN som kjemper en livsviktig kamp på mine vegne? 

Jeg har vært innom alt fra å strikke genser til hele gjengen, til å bygge hus til de. 

Holder ikke. Det er livet mitt det er snakk om her. 

Og det er vel nettopp der svaret ligger. I livet mitt.

Leve livet mitt sånn som jeg ønsker. Ikke bruke tid på negativitet, men fokusere på det positive som skjer. Sette mer pris på de jeg har rundt meg. Elske sønnen min. Elske mannen min. Slutte å være redd for å mislykkes. Være fornøyd med meg selv. Være glad i meg selv. Være stolt av meg selv og det jeg gjør. Ikke høre på det andre sier, men gjøre det jeg selv føler er riktig. Stole på meg selv. Tro på meg selv. Være sunn. Ta vare på meg selv og kroppen min. 

Når noen gjør alt de kan for at jeg skal leve, da fortjener de at jeg tar godt vare på meg selv og livet mitt. Det er det minste jeg kan gjøre for de. 

 

Når livet er på det mørkeste er det ikke mye annet å gjøre enn å se lyst på det…

 

 

38 år ung dame som skal vinne over kreften en gang til.
Posts created 60

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top