Nå orker jeg ikke lengre…

Nå skal jeg være dønn ærlig.

Jeg er redd hele tiden. Hver gang noen kommer på besøk, uansett hvem, så er jeg redd. Hvis de ikke vasker hender blir jeg mer redd. Jeg er redd hver gang jeg drar på butikken.

Jeg har mistet fullstendig kontroll over livet mitt. For alt jeg vet så lever jeg ikke om 1 år. Aner ikke. Det er så latterlig vanskelig å skulle gå rundt å late som om alt er normalt. At jeg takler ting greit. At det ikke er et uutholdelig kaos inne i hodet mitt hele tiden. Hver dag. Hver eneste jævla dag. Jeg har døden i hælene 24/7, og jeg er ufattelig lei.

Så jeg har lyst å gi opp. Jeg orker ikke mer. Jeg vet det ikke er et alternativ, men jeg er så ubeskrivelig sliten av å alltid ha denne mørke skyggen i hodet. Jeg får ikke jagd den vekk heller. Så lenge kreften er her, er skyggen her. Noen dager er det knapt nok et halmstrå å holde seg fast i. Ensomheten spiser meg opp snart.

Den eneste jeg ikke føler meg ensom sammen med er Magnus. Han er heldigvis så liten at han ikke vet at jeg er syk. Derfor behandler han meg som vanlig. For han er jeg bare mamma. Og det er så utrolig deilig. Det er sammen med han jeg klarer å sette ting litt på pause. Å sitte på gulvet å leke med duplo. Eller å lese den samme boka for hundreogfemtiende gang. Å trøste når han slår seg, og å kile han til han flirer så mye at han nesten ikke får puste.

2020 har virkelig sugd ræv.

Men å ha en sønn som deg gjør at jeg står opp hver eneste dag, og velger å ikke gi opp.

Mamma og Magnus for alltid ❤️

 

 

38 år ung dame som skal vinne over kreften en gang til.
Posts created 60

One thought on “Nå orker jeg ikke lengre…

  1. Jeg har ikke noe jeg skulle sagt…men synes det er lov å IKKE late som alt er ok, når det ikke er det. Det er lov å ha vondt, være trist, ha det regelrett rævva. Jeg vet ikke akkurat hvordan du har det, men jeg er sjeleglad for at du ikke gir opp. Om Magnus er din livredder, så hold på det ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top