Bye, bye eggses….!

Akkurat hatt en undersøkelse hos gynekologen her på UNN. Svulster i begge eggstokker. De må ut. Ser ikke ut som det er svulster som har oppstått der, men spredt seg fra tarm. Vet ikke om det er bra eller ikke, men jeg heller mot det positive. 

Er så uendelig glad for at vi fikk Magnus før dette. 

Et sjeldent bilde av Magnus. Liker ikke eksponere han for mye på nett. Men se da! For en deilig liten godklomp!

Kommer i overgangsalderen som 36-åring. Blir jo……interessant….
Livmor ser bra ut enn så lenge, men de vet mer når de skal operere. 

Skal på en MR også, før mandag. 

Fikk vite igår at legen som sendte meg til Kirkenes fikk vite hva som var galt med meg. Han var så letta over at han hadde sendt meg. God å vite at han fikk vite det syns jeg. Han var flink. Tok liksom tak i ting. Hvem hadde trudd det var snakk om kreft….

Hodet er bedre etter at samtalen med kirurg brakte med seg så mye positivt. Men det er ikke lett å være her alene. Glad for at operasjonen kom så fort. Kanskje jeg rekker hjem en tur før oppstart av cellegift. Savner gutten min…

Øker på med korona her i byen også. Fy faen. Liker ikke det kjenner jeg. Plutselig var jeg i risikogruppa. De har besøksforbud på UNN og hotellet. Slipper ikke inn i bygget dersom du ikke har time eller er innlagt. Vakter som står utenfor døgnet rundt. Bringer med seg en liten trygghet. 

Får besøk i helga. Jeg må selvfølgelig ut herfra da. Like greit. Begynner å kjenne disse gangene litt for godt. 

38 år ung dame som skal vinne over kreften en gang til.
Posts created 60

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top