Frisk!

Hei alle sammen.

Tusen takk for alle kommentarer, meldinger og tanker dere har gitt meg den siste tiden.

Jeg har ligget helt nede for telling etter at jeg kom hjem fra Oslo. Det mentale ble alt for mye å håndtere. Har hatt, og har enda, noe smerter, men ting begynner sakte men sikkert å komme seg.

Jeg vet at dere vil vite hvordan det har gått, og det skjønner jeg. Operasjonen var vellykket, de fjernet all synlig kreft, og skylte buken i 90 minutter med oppvarmet cellegift. Det var en enorm operasjon, så det tar lengre tid å komme seg nå enn forrige gang.

Det ble også stomi på meg, men det er en liten ting å håndtere i det store bildet. Den er permanent, så jeg prøver å ikke henge meg så mye opp i at jeg har den, men heller jobbe med den. Regner med vi blir riktig så gode venner etterhvert!

Neste sjekk er i mai, så frem til da har jeg fokus på å styrke kroppen, og ikke minst få hodet mitt på riktig vei. Det er mye som foregår i en hjerne i en situasjon som dette… Det vanskeligste er å holde på de positive tankene. Jeg prøver så godt jeg kan å fokusere på alt som er bra, men noen ganger tipper det bare over. Og det er greit det og. Så lenge jeg ikke dyrker der negative er det fullt lov til å havne i kjelleren innimellom.

For å skifte energien har jeg fått tips om å endre navnet på bloggen. Jeg får ikke endret selve navnet (adressen), da dette er fastlåst, men jeg har endret litt på det som kan endres. Jeg tror det er en veldig god ide!

Jeg vet ikke hvor mye innlegg det vil bli fremover, det er ikke noe jeg kan pålegge meg å opprettholde. Men det er veldig hyggelig å få så mange fine tilbakemeldinger de gangene jeg publiserer noe!

Igjen, tusen takk for alle de fine meldingene jeg får!

-Marie, FRISK!

 

38 år ung dame som skal vinne over kreften en gang til.
Posts created 60

4 thoughts on “Frisk!

  1. Åååå dette var godt å høre <3
    Du har hatt litt av et år og vel så det! Kjekt om det komme et livstegn i nye og ne, ønsker deg all mulig lykke <3

    Go`klem fra Vibbedille 🙂

  2. Hei Marie! Så fint nytt navn på bloggen!
    Så GLAD for å vite at det går fremover med deg 🙂 Husk t i d. Gi deg selv tid. Det tar tid å leges. Kroppen husker jo hvor frisk den har vært, den husker hvor sterk du har vært før sykdom, dette ligger i muskler og på cellenivå så gi kroppen tid til å spille på lag med deg igjen. Å se for deg i ditt indre hvor god fysisk form du var i kan styrke deg på vanskelige dager.
    Kom forresten over et skriv vedr yoga og solhilsen idag, du kjenner kanskje til denne øvelsen. Her er hva øvelsen er bra for:

    vitaliserer kroppen

    balanserer kroppens energisystem ❤️

    balanserer kroppens hormonsystem

    styrker og strekker flere av de store muskelgruppene i kroppen

    vekker den indre sola i kroppen (din❤️) som får opp varmen og bedrer fordøyelsen.

    Håper dette kan være et godt tips når formen er bedre!

    Masse lykke til i fremtiden, jeg heier så på deg 🌹

    1. Har lenge tenkt på yoga, og tror helt klart det vil være den beste treningsformen for meg fremover. Kan desverre ikke trene noe som helst tungt før om 6 uker, så foreløpig går jeg opp og ned trappa 10 ganger hver dag 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top