Hva skjer egentlig fremover?

Ah, det er en enorm tanke. Hva skjer fremover… Har lest litt i brosjyren om cellegift.

«Hos de fleste er bivirkningene forbigående, men hos noen er de varig»

«Mange sliter med øresus etter kreftbehandling»

«Kvalme, dårlig hukommelse, hårtap, feber, nerveskader, bla, bla, bla……»

Er så uendelig mye å ta inn. Gruer meg til å starte behandlingen på mandag, men gleder meg til å komme igang. Da er jeg en behandling nærmere å bli frisk.

Gikk meg en tur idag. Kroppen kjennes mye bedre. Men må gå sakte. Det river og røsker litt i sårene, og jeg blir støl med en gang. Men det er ikke så rart. Core-musklene mine har vært på standby lenge..

 

Er heldig som har dette rett utenfor døra ❤️

 

 

38 år ung dame som skal vinne over kreften en gang til.
Posts created 60

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top