Kvelden før dagen..

Her sitter jeg. Innlosjert på Radiumhospitalet. Føler meg skikkelig ensom. Men det er vel ikke til å unngå i en slik situasjon. Bra man har diverse coctailer man kan kose seg med i en sånn stund….

Jeg har snakket med sykepleier, anestesilege, kirurg, medisinstudent…… masse info. Masse følelser.

Jeg er livredd!

Men dette skal gå bra. Dette er bare noe jeg må gjennom for å bli frisk. Helt frisk! Jeg skal tross alt bli 97 år. Alltid sagt at jeg skal bli 97 år. Og det er det altså ikke noe tvil om!

Tusen takk til alle som sender melding, alle som ber for meg, alle gode tanker! Hvis vi alle sier høyt «Marie bli frisk» så tenker jeg vi skal få jagd vekk møkka!

 

38 år ung dame som skal vinne over kreften en gang til.
Posts created 60

9 thoughts on “Kvelden før dagen..

  1. Marie bli frisk! Jeg er en tilfeldig leser som snublet over bloggen din her på blogg.no. Men jeg sender deg alle gode ønsker, lykke til!

  2. God bedring, kjære Marie! De beste ønsker for deg. Kanskje bytte tittel til ‘Marie ut av kreft’ eller ‘Marie bli frisk’ enn ‘Marie har kreft’ – da blir det ikke så konstant og energien forhåpentligvis endres 🌹

    1. Hei. Takk for fine ord! Et veldig veldig godt tips, og det skal jeg følge! 🥰

  3. Hei Marie. Kom over denne bloggen din for en tid tilbake og ble grepet av det du har måttet gjennomgå. Ble glad av å lese at det til tross for det du har gjennomgått var blitt frisk, men ser jo nå at du fremdeles kjemper mot sykdommen. Håper for din del og dine kjære at du får en vellykket operasjon og at videre behandling gir gode resultater. Hilsen en venninne fra barneskolen.

  4. Oj, du er tilbake på bloggen, og dette har jeg gått glipp av. Tvi tvi og masse god bedring! Følger med videre.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top