Endelig ble stiftene fjernet!

Idag fikk jeg endelig fjernet stiftene i magen. Det var helt fantastisk deilig. Det stikker ikke lengre. Klarer å bøye meg. Fikk lukket buksa. Første gang siden starten av oktober. Har vært så oppblåst.

Hun som fjernet stiftene sa det hadde grodd kjempebra. Så det er bra. Skal stripse de i 14 dager til så de blir penest mulig.

Har også fått sukkerforbud. Ikke fra leger, men samboer. Og meg selv. Sukker er mat til kreft. Så nå er det skjerpings på matfronten. Kjedelig, men nødvendig.

Ellers er dagen idag ganske grei. Vært en tur på senteret og fått ordnet litt småting. Kjenner kroppen blir sterkere for hver dag. Hjelper å få sove skikkelig. Enn så lenge med medisinsk hjelp, men vil slutte med det så fort jeg kan. Har alltid vært litt sta når det kommer til å medisineres. Vil liksom ikke. Men nå har jeg ikke noe valg. Og det er helt greit.

 

Det var greit å fjerne de, men det rykket og stakk litt.

 

Ser ganske spesielt ut. Men det føles veldig, veldig bra!

 

Sånn ser det ut nå. Klarer å bøye mg og strekke ut overkroppen skikkelig nå!

 

Og for en deilig følelse å få på seg vanlig bukse! For første gang på veldig lenge følte jeg meg fin idag. Og det var en veldig god følelse å ha igjen!

 

Snakket med NAV idag. En veldig positiv samtale. Hun som nå er veilederen min virker veldig hyggelig. Hun var så menneskelig. Måten hun snakket til meg på. Så er glad for at hun er veilederen min i dette her.

Har forøvrig Duplo i hele huset…. liker det. Han legger igjen litt spor av seg selv over alt. Må le når jeg finner tøflene mine i skittentøyskurven. Sko under sofaen. Dopapiret utover hele stua. Kasserollene under kjøkkenbordet.

Det er sånn det er å ha barn. Og det er helt fantastisk!

 

38 år ung dame som skal vinne over kreften en gang til.
Posts created 60

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top