Det er mange som bryr seg..

Det er utrolig hvor mange positive tilbakemeldinger jeg får. På at jeg deler. Det plinger stadig vekk inn en oppmuntring på telefonen. På sykehuset fikk jeg både blomster og gaver. Og igår dukket det en adventskalender opp. Hjemmelaget sjokolade. Gamle jobben min som hadde ordnet. Selv om gode tanker ikke fjerner kreft, tror jeg det kan være avgjørende i lengden. For det er de rundt meg som hjelper meg å holde humøret oppe. De gode tankene og positive ordene. Og sånn sett tror jeg gode tanker kan være med på å gjøre meg frisk. Å være positiv er en del av å bli frisk. Det tror jeg 100% på. Selv om dagene mine har et slør av dødsangst over seg, føler jeg en ro over at ting kommer til å ordne seg. At det blir bedre.

Denne skal jeg nye helt alene i desember. Med mindre matlysten blir borte, da skal jeg nyte den etter at jeg er ferdig med cellegift!

I kveld skal jeg og mine to bestevenninner se film og drikke kakao. Gleder meg. Blir en liten pause fra alt. Og imorgen. Imorgen skal stiftene ut! Det ser jeg veldig frem til.

38 år ung dame som skal vinne over kreften en gang til.
Posts created 60

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top