Frisk og jobbklar!

 

10/6 kom beskjeden. Ingen tegn til kreft. Nye bilder hver tredje mnd det første året, så hver sjette mnd. Etter 5 år, uten tilbakefall, blir jeg erklært frisk!

I august skal jeg tilbake på jobb, og det gleder jeg meg veldig til! Jeg er desperat etter en vanlig hverdag.

Kan ikke tro at jeg, på under ett år, fikk dødsdommen flere ganger og er nå helt frisk.

Tusen takk for alle fine meldinger det siste året. Det hjelper mer enn dere tror!

Ha en fin sommer ❤️

Marie – frisk og jobbklar!

38 år ung dame som skal vinne over kreften en gang til.
Posts created 60

3 thoughts on “Frisk og jobbklar!

  1. Herregud, det er jo helt fantastisk!! 😀 <3 😀
    – Og om jeg har forstått dette riktig, så er dette fordi bildene dine tilfeldigvis ble sett av en de ikke var adressert til i utgangspunktet.. Et sant mirakel, i grunnen..

    1. Stemmer det! Bildene ble sendt til feil avdeling, men viste seg jo å være det som reddet meg! Ganske utrolig 🥰

  2. Godt å lese at du er kreftfri. Tenk at tilfeldigheter kan gjøre en så stor forskjell. Lykke til videre med jobben

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top