Sykehus til Alta og veggmalerier!

2 timer tar det å kjøre til Hammerfest. Det er nærmeste sykehus. Det er forferdelig langt. Og Sennalandet er stabilt ustabilt, og stengt mange ganger i løpet av vinteren. Aldri før har jeg vært mer nervøs for at sykehuset er så langt unna. Det er veldig mye som kan skje i løpet av 2 timer. Veldig mye. Hammerfest skal få nytt sykehus, og det er helt toppers, for sykehuset som er der nå er usedvanlig utdatert. Men det er jo ingen grunn til at vi ikke skal ha et sykehus i Alta? Tenk for en trygghet det hadde vært for meg, og andre, å ha et sykehus i samme by man bor i! Skulle ønske det var sykehus i Alta jeg…

Sånn ser jeg ut når jeg tenker på hvor fint det hadde vært å ha sykehus her i Alta!

Har prøvd å være kreativ i det siste. Å strikke er ikke kreativt nok for meg, for jeg skaper ikke noe. Kopierer bare noe andre har designet. Så jeg har malt på veggen. Her er resultatet:

Sånn ble det i stua. Skal ha LED-lys bak TV-en etterhvert…
Denne trenger et strøk til, men veldig fornøyd med resultatet! Skal ha bilder av ungene oppe på veggen, i hvite rammer.

Hva syns du?

 

38 år ung dame som skal vinne over kreften en gang til.
Posts created 60

One thought on “Sykehus til Alta og veggmalerier!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top