40 minutter med dødsangt er lenge!

Fy faen for en jævli flytur. De som kjenner meg vet at jeg har skikkelig flyskrekk, men de siste gangene jeg har flydd har jeg klart å komme meg ganske så greit gjennom det. Men idag klarte jeg ikke. Jeg klamret meg fast i Bjørn-Ole, sleit med å puste, hadde skikkelig klaus bak munnbindet, hjertet banka helt vilt og jeg var ordentlig kvalm. Når vi endelig landa i Tromsø tok det alt jeg hadde for å ikke knekke sammen i gråt. Jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke slippe skrekken inn, men det gikk bare ikke. Flyturen tar 40 minutter, ikke lenge, men fytti katta det er lenge å ha dødsangt…litt rart at jeg skulle reagere sånn akkurat på denne flyturen, for det var så og si ingen turbulens..

 

På flyet, full av dødsangt!

Nå sitter vi her på hotellet etter å ha vært ute å tatt et glass vin og spist veldig god mat! Har tatt MR av lever idag, og Imorgen er det CT og diverse andre små undersøkelser, før samtale med kirurger og leger. Gruer oss litt begge to. Vi trenger noen hyggelige beskjeder akkurat nå….

Har begynt å strikke Sorbet Cardigan med alt restegarnet jeg hadde liggende!
38 år ung dame som skal vinne over kreften en gang til.
Posts created 60

7 thoughts on “40 minutter med dødsangt er lenge!

  1. Skjønner deg godt. Veldig redd for å fly jeg også. Og turbulens er helt forferdelig, godt det ikke var det på denne turen. Du er tøff!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top