Hjemme!

Idag hadde jeg ikke feber, og de høye verdiene på hvite blodceller hadde stabilisert seg, så jeg fikk dea hjem!
Legene tror ikke det var en infeksjon. Etter første cellegiftkur gikk immunforsvaret mitt veldig ned, nesten til 0, så da fikk jeg en booster for å øke de hvite blodcellene. Den har tydeligvis funket veldig bra, for verdiene var nesten trippelt så høyt som normalen. Derfor fikk jeg feber. Skal likevel ta en ekstra antibiotikakur hjemme sånn at vi er på den sikre siden.

Jeg var ikke lenge borte, men rakk å savne Magnus veeeeeldig likevel. Avskjeden ble nok litt brå. Men nå er jeg hjemme, og skal være hjemme en uke før jeg drar tilbake til Hammerfest for tredje kur.

På de få dagene jeg har vært borte har han lært å ta på skoene selv, så nå har han de selvsagt på hele tiden 😂

Han eeeeelsker Andungen Kvakk Kvakk! Så nå sitter vi her på gulvet og spiser rosiner og ser på tv!
38 år ung dame som skal vinne over kreften en gang til.
Posts created 60

5 thoughts on “Hjemme!

  1. Herlig blogg du har Marie😄 sååå mye humør og positiv energi tross situasjonen du står i! Du er en fighter! Jeg blir så imponert over deg! Har lest meg gjennom alle dine innlegg nå. Wow🙌🏼❤️❤️❤️ Masse masse lykke til videre!!!
    Klem Hanne fra Trondheim

  2. Godt å høre at det går bra. Hihi ja de barna gjør mye rart og søtt. <3 håper du får det fint fremover. Masse lykke til med kur nr 3

  3. Hei Marie
    Heldigvis er det ikke unormalt med “alt det andre” som kommer, hvis det er noen trøst. Det er vel bare det at man ikke er forberedt på det (iallefall for meg). Du er veldig flink til å sette ord på tingenes tilstand. Lykke til med videre behandling, dette klarer du.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top